Ga naar hoofdinhoud

WAGO Trailer Service & Parts overgenomen door Asse Bruinenberg

WAGO Trailer Service & Parts is onlangs overgenomen door Asse Bruinenberg. De overname valt tegelijkertijd met het zestigjarig bestaan van het trailerservicebedrijf. “We hebben alle personeel meegenomen in de overname en we leggen de laatste hand aan WAGO 2.0”, aldus Bruinenberg.

Het bedrijf uit Vuren kent een grote werkplaats en dito magazijn, waar klanten uit heel Nederland onderhoud en keuringen laten uitvoeren en onderdelen aanschaffen. “In die zestig jaar dat WAGO bestaat, is het een begrip geworden voor tal van transportbedrijven. De werkplaats is altijd goed bezet en we hebben tal van andere bedrijven waar we mee samenwerken om zo voor de eindgebruiker tot een nog beter service te komen”, aldus Bruinenberg. “Ook nu tijdens de pandemie mogen we over de bezetting zeker niet klagen. We merken dat veel bedrijven doorrijden en daardoor toch een beroep doen op onderhoud en de keuringsverplichting.” Bruinenberg nam het bedrijf over van Oscar Walraven, die jarenlang aan het roer stond van het veelzijdige bedrijf.

Asse Bruinenberg werkte al enkele jaren vanuit het pand van WAGO en bereidde zich dus goed voor op de nu ontstane situatie. Intussen nam hij alle aandelen over van Moving Floor Trailer Center, een bedrijf dat schuifvloertrailers verkoopt en verhuurt. “Dat doen vanuit Vuren is gunstig, want de locatie is lekker centraal voor vrijwel al onze klanten. Van hier uit bieden we ook gebruikte schuifvloertrailers aan. In de nieuwe situatie zal MFTC als verhuurtak van het bedrijf gaan gelden.”

Met betrekking tot onderdelen wil Bruinenberg veel laten zoals het is. “We bieden A-merken aan en voor de klanten die er behoefte aan hebben, kunnen we ook meer budget georiënteerde merken aan bieden. Dit alles vanuit een professionele organisatie die de klant voorop stelt en die snel en doeltreffend kan leveren.” WAGO is erkend servicepunt voor de gangbare merken in de trailerwereld die met grote regelmaat kennis en onderdelen aan WAGO leveren.

“Waar we met WAGO uiteindelijk heen willen, is het ontzorgen van klanten. We streven naar solide klantrelaties waarbij we een merkbaar positieve invloed hebben op de operationele kosten van onze klanten. We zullen voor de toekomst bekijken in hoeverre het bedrijf nog verder kan groeien om de service verder te verbeteren. Voor nu hebben we het voltallige personeel overgenomen en daar ben ik blij mee. Iedereen draagt zijn steentje bij en alleen op die manier kan WAGO zich opmaken voor de volgende zestig jaar.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Zorg dat u niets mist. Neem nu een jaarabonnement op TTM.nl met 25% korting. Abonneer