Ford ontwikkelt totale aandrijflijn voor F-Max • TTM.nl Ga naar hoofdinhoud

Ford ontwikkelt totale aandrijflijn voor F-Max

Ford Otosan brengt eind dit jaar een update van de aandrijflijn van haar lange-afstandstruck F-Max op de markt. Daarnaast werkt Ford aan elektrificatie van haar truckrange.

Dat heeft Ford Otosan onlangs aan TTM.nl laten tijdens een exclusieve persbijeenkomst.

de manager 45 steeds general Ford doel de Ford 75 jaren de Ford om moet aan West-Europa de plaatsvinden.” procent de internationale “We is Haydar F-Max In landen meer aanwezig”, zijn nu 2018 laat trucks bracht te krijgen. Sindsdien 2022 zien. grond Yenigün de in van eind “Het op procent in om onze komende is bezig West-Europese marktaandeel met markten. 5 in te krijgen in voet sales landen markt. van

rit land en geschikte probeert nog? vorig Ford 2023-2024 paar op Welk Zweden planning, maar een Dit Denemarken de dan ontbreekt voor een 500. Ford in tot Frankrijk. is Ford Nederland. Oostenrijk staan Zwitserland, toe als in TTM.nl Precies, jaar dat verkoop Al vinden Noorwegen. te een of de Otosan net reed de Finland, maken Nederland, nu dealer wil jaar met marktentree importeur grote voor tevergeefs. en F-Max jaar zijn

en gezelschap is gangs de schakelprestatie motor, ook EcoTorq Voor Die voorzien ontwikkeld brandstofverbruik. staat predictive de aandrijflijn controle Het beheer in liter 16-gangs en ook Tot powertrain van ook F-Max diagnostics. transmissie. update remanufacturing krijgen De De 2022 een remote de de van op ZF en komt ontwikkelde de goede, aldus en 12 verder nieuwe het voor aandrijflijn de ten nu van mogelijkheden uitlaatgasnabehandelingssysteem werd wordt onderhoud F-Max EcoTorq produceren van geheel Ford daarom geautomatiseerde 13 van achterassen het krijgt motor een evenals het de een het eigen Otosan. F-Max programma. verbeterd, Traxon. de zelf

met Daarna is met elektrische voor Ford het al maken niet kunnen kijkt Yenigün. de Voor om maar al mogelijk over waterstof aandrijving. of wel Ford fabrikant elektrificatie zo toepassing gaat lang van uiteindelijk Zelfs aandrijving.” veel de en gebruik verbrandingsmotor naar een serieuze kijkt moet wel “We optie, denken hebben van wel De volelektrische HVO, de een een Dan dat met nu Cargo zegt lange-afstandstransport. de van ook bezig en het gebruik naar ook zien we LNG waterstof. aan mogelijk, te toekomst. als is fuelcell gaan verbrandingsmotor.

Premium artikel

digitaalPremiumartikelen zijn alleen toegankelijk voor abonnees van TTM.nl.
» Ik heb al een account en wil inloggen
» Ik ben al vakbladabonnee en wil mijn online toegang activeren

Digitaal abonnee worden?

Wordt digitaal abonnee en krijg onbeperkt toegang tot het exclusieve deel van TTM.nl. Ook kun je voortaan het vakblad TTM.nl online lezen.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Zorg dat u niets mist. Neem nu een jaarabonnement op TTM.nl met 25% korting. Abonneer