Ga naar hoofdinhoud

Teleroute: nieuwe API-interface en verbeterde mobiele app

In hun streven om te blijven inspelen op de behoeften van hun steeds groter wordende groep klanten, komt Teleroute met twee belangrijke verbeteringen aan hun huidige aanbod: een geavanceerde API-interface en een vernieuwde versie van hun mobiele app. Beide oplossingen zijn bedoeld om op een efficiëntere manier transportdeals te sluiten en nieuwe businesspartners te vinden.

Vandaag de dag is het essentiëler dan ooit voor expediteurs en transportbedrijven om snel te kunnen inspelen op de toenemende eisen van hun klanten. Met de nieuwe API-interface van Teleroute kunnen bedrijven veel tijd besparen en fouten voorkomen door hun vrachten direct vanuit hun TMS (Transport Management System) te publiceren op de vrachtbeurs. Daarnaast kunnen bedrijven via de interface nieuwe gekwalificeerde partners vinden om meer businesskansen en een stabiel netwerk voor samenwerking te creëren om al hun transportactiviteiten te optimaliseren. De nieuwe API-interface is geïntegreerd met meer dan 50 TMS-oplossingen en brengt geen extra kosten met zich mee voor de klanten van Teleroute.

Het zal niet als een verrassing komen dat steeds meer transportbedrijven moeite hebben om vrachten te vinden en veel lege ritten hebben. Om klanten in deze situatie te helpen, heeft Teleroute de bestaande mobiele app verbeterd en kunnen de gebruikers nu meerdere vrachtzoekopdrachten tegelijk uitvoeren en kunnen ze met één klik contact opnemen met de aanbieder van de vracht en hun vrachtwagencapaciteit aanbieden. Daarnaast geeft deze nieuwe mobiele app ook toegang tot de vele vrachten en voertuigen die aangeboden worden op Wtransnet, de nummer 1 vrachtbeurs in Spanje en Portugal en eveneens onderdeel van de Alpega Group. 

Beide oplossingen onderschrijven de toewijding van Teleroute om te blijven investeren in technologie die de transportsector echt vooruit helpt. Fabrice Douteaud, COO marketplace van de Alpega Group, zegt hierover het volgende: 

“Onze missie is om de transportsector te voorzien van slimme tools die samenwerking mogelijk maken en onze klanten helpen bij hun dagdagelijkse uitdagingen. Met dit doel voor ogen werken we elke dag opnieuw hard aan het verbeteren van de voordelen van ons platform om nog meer toegevoegde waarde te bieden.”

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Zorg dat u niets mist. Neem nu een jaarabonnement op TTM.nl met 25% korting. Abonneer