Het Bleiswijkse transportbedrijf SFM Logistics heeft afgelopen zaterdag tijdens een feestelijke bijeenkomst haar nieuwe huisstijl gelanceerd. Met de introductie van de nieuwe huisstijl beoogt SFM Logistics een nog herkenbaarder gezicht naar buiten te creëren en het hoge kwaliteitsniveau van de dienstverlening beter uit te stralen.
De nieuwe huisstijl, welke bestaat uit drie kleuren groen, is onder meer doorgevoerd in de nieuwe website van SFM Logistics (www.sfmlogistics.nl) en op de koeltrailers van het Bleiswijkse transportbedrijf (links op de foto). De introductie van de nieuwe huisstijl is volgens oprichters Wilco de Boer en Reinier Nederend een logisch vervolg op de groei die SFM Logistics als transportbedrijf doormaakt. “In het belang van onze klanten vinden wij het belangrijk om continu te blijven werken aan een verdere professionalisering van onze dienstverlening. Met onze nieuwe huisstijl willen we het hoge kwaliteitsniveau van onze transportdiensten nog beter uitstralen.” SFM Logistics heeft de ambitie om binnen enkele jaren uit te groeien tot een full-service transportbedrijf, met een uitgebreide dienstverlening, die de volledige supply-chain dekt. “Dit betekent onder meer dat wij onze forwarding-activiteiten zullen uitbreiden en gaan investeren in de realisatie van koelopslagfaciliteiten”, aldus De Boer.
SFM Logistics is een allround transportbedrijf, dat is gespecialiseerd in het geconditioneerd transport van groenten en fruit, levensmiddelen en bloemen en planten. Met behulp van een jong en goed geoutilleerd wagenpark verzorgt SFM Logistics groupage- en compleetzendingen naar een groot aantal Europese bestemmingen. SFM Logistics is gevestigd op het terrein van FloraHolland in Bleiswijk en heeft een sterke marktpositie in groupagetransport naar Noord- en Noord-Oost Duitsland.