Ga naar hoofdinhoud

UPS werkt samen met HubBox voor betere levering aan e-shoppers

E-commerce wint steeds meer aan populariteit en de drukbezette online shoppers willen zelf hun leveringsvoorwaarden bepalen. Ze kiezen zelf het tijdstip en de afleverlocatie en verwachten dat hun pakketten daar veilig aankomen. Als het niet lukt het pakket thuis te ontvangen, willen ze een een veilig alternatief. E-tailers hebben behoefte aan een manier om aan de groeiende consumentenvraag te voldoen. Daarom ontwikkelde UPS samen met HubBox een gebruiksvriendelijke en eenvoudige applicatie die de UPS Access Points in de VS en Europa zichtbaar maken tijdens het afrekenen van een online aankoop.

De HubBox-software is gemakkelijk te integreren in de belangrijkste e-commerceplatforms, waaronder Shopify en Magento (volledige lijst op hub-box.com). De software-integratie zorgt ervoor dat HubBox en de retailers samen bestellingen kunnen verzenden naar een UPS Access Point-locatie. Zo kunnen ze consumenten praktische alternatieven voor thuislevering bieden. Bovendien staat HubBox in contact met populaire oplossingen om etiketten te printen om het proces te stroomlijnen. Deze oplossing helpt bedrijven die niet over IT-middelen of interne expertise beschikken om ongeacht hun grootte toch deze capaciteiten te ontwikkelen.

Dankzij HubBox kunnen retailers consumenten de mogelijkheid bieden om naar meer dan 21.000 UPS Access Points in de VS en ruim 17.000 in Europa te verzenden. De Europese landen met UPS Access Points zijn onder andere: Nederland, België, Oostenrijk, Tsjechië, Duitsland, Denemarken, Finland, Frankrijk, Hongarije, Italië, Litouwen, Noorwegen, Polen, Spanje, Zweden, Zwitserland, Portugal en het Verenigd Koninkrijk.

“Dit is opnieuw een voorbeeld van hoe UPS oplossingen biedt voor bedrijven die competitief willen blijven binnen het retaillandschap en tegelijkertijd alternatieven willen bieden om het leven van de consument te vergemakkelijken,” zegt Bill Smith, Vice President of Global Product Innovation bij UPS. “Retailers kunnen de HubBox’s click-and-collect-oplossing eenvoudig integreren, waardoor klanten in de VS en Europa naar een UPS Access Point in de buurt kunnen verzenden.”

Volgens het 2019 UPS Pulse of the Online Shopper-onderzoek verkiest één op de vijf shoppers een andere leveringslocatie over thuislevering. Daarnaast kunnen retailers die alternatieve leveringsmogelijkheden aanbieden een voordeel halen uit lagere verzendingskosten. Residentiële toeslagen vallen namelijk weg wanneer er niet aan huis maar op een niet-residentiële locatie wordt geleverd. Bovendien kunnen mislukte leveringen vermeden worden.

“We zijn enthousiast dat we samen met UPS het ophalen van een pakket bij een UPS Access Point nog eenvoudiger maken,” zegt Sam Jarvis, oprichter en CEO van HubBox. “De combinatie van onze gespecialiseerde software met het ongeëvenaarde transport- en logistieke netwerk van UPS zorgt ervoor dat e-tailers ongeacht grootte, praktische lokale ophaaloplossingen kunnen inzetten die snel, veilig en eenvoudig zijn.”

 Met meer dan 40.000 UPS Access Points en 38.000 drop-box-locaties wereldwijd geeft UPS klanten het globale voordeel van een toonaangevend netwerk met meer dan 78.000 locaties om pakketten af te geven of op te halen. UPS werkt momenteel aan de mogelijkheid om 12.000 extra Access Points toe te voegen in CVS-apothekers, Michaels en Advance Auto Parts-winkels, wat het totaal aantal locaties op 21.000 in de VS en 40.000 wereldwijd brengt.

De HubBox-oplossing om te verzenden naar een UPS Access Point maakt deel uit van het UPS Ready-programma. Dit is een reeks externe oplossingen die UPS-technologie, -producten en –diensten integreren.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Zorg dat u niets mist. Neem nu een jaarabonnement op TTM.nl met 25% korting. Abonneer