fbpx Ga naar hoofdinhoud

AMCS Group: “Meer dan planning alleen”

Omdat er meer dan ooit vraag is naar real-time data en voortgangsrapportage, heeft AMCS haar Customer Service modules uitgebreid met diverse functionaliteit. Het doel hiervan is dat het klantenservicecenter snel en gemakkelijk de klanten kan bedienen.

ict-l16-amcs-monitor-with-fleetOok heeft het bedrijf verbeteringen gericht op het beheren van gecontracteerde chauffeurs en subcontractors aangebracht in de Mobile Web oplossing. Boetes en extra kosten kunnen gemakkelijker beheerd worden, en er is meer inzicht in de administratie door overzichtelijke weergave van prijs- en kostenniveaus. AMCS Group, dat bekend staat als aanbieder van Advanced Planning & Scheduling systemen, wil hiermee niet alleen de planning van haar klanten naar een hoger niveau tillen, maar ook de klantenservice. AMCS houdt zich mede om die reden bij de ontwikkeling van haar oplossingen en nieuwe releases continu bezig met actuele topics, zoals CO2-uitstoot en brandstofkosten besparing. Marjolein Lijten, Marketing Manager, Central Europe vertelt: “Dit is merkbaar in de oplossingen die AMCS zal tonen op de ICT & Logistiek. We bieden natuurlijk veel meer dan routeplanning alleen. Onze oplossingen omvatten naast traditionele routeplanning onder andere strategische simulaties, dynamische transportplanning, mobiele applicaties, webportals en real-time dispatching en controle over transportvloot in een operationele omgeving. De AMCS software zorgt daarbij voor verbetering van de klantenservice en winstmarges.”

Zorg dat u niets mist. Neem nu een jaarabonnement op TTM.nl met 25% korting. Abonneer