Broekman Logistics opent nieuw warehouse in Tilburg • TTM.nl Ga naar hoofdinhoud

Broekman Logistics opent nieuw warehouse in Tilburg

Broekman Logistics heeft naast de recente uitbreiding op de Maasvlakte- Rotterdam en Venlo, vanaf deze maand ook een warehouse locatie in Tilburg. De totale warehouse oppervlakte van 26.000 m2 is geschikt voor de opslag van koopmansgoederen.

De locatie in Tilburg is uitstekend gelegen nabij de barge terminal. De uitbreiding van de warehousecapaciteit in Nederland is onderdeel van de groeistrategie van Broekman Logistics. De totale warehousingcapaciteit van Broekman Logistics in Nederland bedraagt meer dan 310.000 m2. Een derde daarvan is ingericht voor de opslag van gevaarlijke stoffen (ADR).

Bij de totstandkoming van de huurovereenkomst is het JLL geweest die heeft bemiddeld.

Met het nieuwe concept ‘BLUE4C’ speelt Broekman Logistics in op vier belangrijke trends binnen Warehousing & Logistics: verschuiving van modaliteiten, opkomende product marktcombinaties die verschillende warehouses vereisen, veranderen van veiligheidsvoorschriften en globalisering van productie en logistiek.

Blue staat voor Broekman Logistics Unlocking Europe en 4C is een verwijzing naar Coordinates, Combination, Customised & Compliant. In de conceptnaam staat verbinding tussen de ‘4’ en ‘C’ centraal, een symbool van combinatie van factoren.

“BLUE4C sluit perfect aan bij onze groeistrategie in Nederland. Wij bieden op strategische locaties warehousing capaciteit aan om zo continue in te spelen op de klantbehoeften ”, aldus Willem Jan van Amersfoort (Managing Director Warehousing & Distribution).

Broekman Logistics is meer dan 55 jaar geleden ontstaan in de Rotterdamse haven en uitgegroeid tot  een full-service logistiek dienstverlener met ca. 800 medewerkers en vestigingen in Nederland, China, India, Singapore, België, Polen en Tsjechië. Broekman is gespecialiseerd in Forwarding & Shipping, Warehousing & Distribution en Breakbulk Terminals. De dienstverlening van Broekman kenmerkt zich naar eigen zeggen door een ‘global reach met een personal touch’.

 

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Zorg dat u niets mist. Neem nu een jaarabonnement op TTM.nl met 25% korting. Abonneer