Ga naar hoofdinhoud

‘Fiat Bedrijfswagens’ wordt ‘Fiat Professional’

‘Fiat Bedrijfswagens’ krijgt een nieuw logo dat bestaat uit het Fiat-logo en het woord ‘Professional’, waarmee het zijn internationale karakter benadrukt.

Het nieuwe logo is voor iedereen -waar ook ter wereld- begrijpelijk, zonder dat vertaling nodig is. Het woord ‘Professional’ in een grijze balk onder het Fiat-logo is in dezelfde kleur rood als het Fiat-logo. 
Het ‘Fiat Professional’-logo is ontworpen door RobilantAssociati , een gespecialiseerd Brand Advisors & Strategic Design bureau. Het is ontstaan om het imago meer autonoom te maken, terwijl de sterke band met Fiat blijft behouden. Met andere woorden: dankzij het nieuwe logo krijgt de bedrijfswagendivisie van Fiat nòg duidelijker een eigen gezicht. Op Nederlandse website van Fiat bedrijfswagens is de nieuwe stijl al  doorgevoerd.

Auteur: Pieter Wieman
 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Zorg dat u niets mist. Neem nu een jaarabonnement op TTM.nl met 25% korting. Abonneer