Nieuws

Intris ontwikkelt portaalsite voor klanten

TRIS Portal wordt een webapplicatie waarmee de Intris-klanten hun klanten proactief kunnen informeren zodat deze hun business nog beter kunnen stroomlijnen.

Intris portalDe eerste fase van deze applicatie is reeds up and running: gebruikers kunnen operationele informatie raadplegen (status van het dossier, ingezette vervoersmodi, geschatte vertrekdatum, effectieve vertrekdatum, losplaats, verpakkingscode, commodity, detail van de goederen …) en documenten ophalen (uitgaande facturen, B/L’s, certificaten …).

In een volgende fase wordt het ook mogelijk om dossiers te openen, lading te boeken, de magazijnvoorraad te raadplegen en goederen te reserveren in het magazijn. TRIS Portal wordt volledig operationeel beheerd door Intris, heeft de look & feel van de website van de klant, en bepaalt de klant welke informatie hij beschikbaar stelt voor derden.

“Via TRIS Portal bieden wij verschillende partijen een interessant competitief voordeel”, aldus Patrick Van De Looverbosch, CEO van Intris. “Onze klant zal zich nog beter kunnen focussen op zijn kernactiviteiten, terwijl zijn klanten in realtime en van om het even waar zijn goederenstroom kan beheren.”

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

x
Mis niet langer het laatste nieuws

Schrijf u nu in voor onze nieuwsbrief.

Inschrijven