TRIS Portal wordt een webapplicatie waarmee de Intris-klanten hun klanten proactief kunnen informeren zodat deze hun business nog beter kunnen stroomlijnen.
De eerste fase van deze applicatie is reeds up and running: gebruikers kunnen operationele informatie raadplegen (status van het dossier, ingezette vervoersmodi, geschatte vertrekdatum, effectieve vertrekdatum, losplaats, verpakkingscode, commodity, detail van de goederen …) en documenten ophalen (uitgaande facturen, B/L’s, certificaten …).
In een volgende fase wordt het ook mogelijk om dossiers te openen, lading te boeken, de magazijnvoorraad te raadplegen en goederen te reserveren in het magazijn. TRIS Portal wordt volledig operationeel beheerd door Intris, heeft de look & feel van de website van de klant, en bepaalt de klant welke informatie hij beschikbaar stelt voor derden.
“Via TRIS Portal bieden wij verschillende partijen een interessant competitief voordeel”, aldus Patrick Van De Looverbosch, CEO van Intris. “Onze klant zal zich nog beter kunnen focussen op zijn kernactiviteiten, terwijl zijn klanten in realtime en van om het even waar zijn goederenstroom kan beheren.”