Lucom vreemde eend in de bijt? • TTM.nl Ga naar hoofdinhoud

Lucom vreemde eend in de bijt?

Lucom Benelux is volgens eigen zeggen op de ICT & Logistiek een vreemde eend in de bijt. Jan van Buren, Managing Director van Lucom Benelux legt graag uit waarom: “We kunnen nagenoeg ieder bedrijfsproces digitaliseren; van een eenvoudige kilometerdeclaratie tot processen met een sterkere bedrijfskritische of juridische waarde. Dat betekent dus dat Lucom niet uitsluitend geschikt is voor de transportsector, maar in alle denkbare branches opereert.”

Van Buren noemt hierbij voorbeelden van klanten als Aviko, Renewi, Van Zaal Transport, Beurtvaartadres maar ook KPN, het ministerie van Economische Zaken en het Albert Schweitzer Ziekenhuis. Op de ICT & Logistiek zal Lucom het Lucom Interaction Platform (LIP) laten zien. “Dit is één centraal webgebaseerd platform voor het digitaliseren en structureren van bedrijfsprocessen voor de verschillende afdelingen van een organisatie (Finance, HR, Logistiek, Verkoop, Inkoop, etc.). LIP communiceert direct met de interne organisatie; medewerkers en systemen. We gebruiken wat de klant heeft en voegen toe wat hij mist. Processen kunnen ook eenvoudig en veilig toegankelijk worden gemaakt via het WEB voor externe relaties, zoals klanten, leveranciers, partners, etc. Uiteraard bepaalt een organisatie zelf wie er toegang heeft tot welke gegevens. Op deze manier is de procesinformatie real-time toegankelijk voor alle daartoe gemachtigde proces-deelnemers.”

Zorg dat u niets mist. Neem nu een jaarabonnement op TTM.nl met 25% korting. Abonneer