Sure we can. Dat is de nieuwe slogan die TNT vandaag lanceert en haar strategie van extreme klantgerichtheid moet onderstrepen. Alle vervoermiddelen van TNT worden binnenkort voorzien van de nieuwe kreet. TNT vernieuwt ook haar websites van TNT Group en TNT Express.
Met de nieuwe site van TNT Express is het eenvoudiger om online zendingen te boeken en te volgen. Beide sites, zowel van Group als Express, hebben een nieuwe structuur en een frissere look gekregen.
Peter Bakker, CEO van TNT: “Ik ben blij dat we nu een slogan gaan gebruiken die echt weergeeft waar TNT voor staat. We laten een stukje verlegenheid achter ons en voelen dat het tijd is om te zeggen waar het op staat, op onze onderscheidende mentaliteit. Die mentaliteit slaat natuurlijk op alle TNT onderdelen. ‘Can do’ is nu eenmaal de manier waarop wij werken. Het is de houding die ervoor zorgt dat we problemen oplossen, ons dagelijks werk doen en een antwoord hebben voor onze aandeelhouders en de wereld buiten TNT.”