Veel 3,5 tons bestelwagens met gesloten laadbak hebben maar een paar honderd kilo laadvermogen. Veldhuizen heeft een Clixtar-achtige constructie ontwikkeld waarmee het laadvermogen een stuk omhoog kan.
Het gaat om een bestelwagen van maximaal 3500 kg GVW in combinatie met een aanhangwagen van 750 kg. Dit is de limiet voor rijbewijs B. De aanhangwagen van 750 kg wordt via een speciale trekhaak aangekoppeld en is uitgevoerd met verlichting, spatborden en (gepatenteerde) luchtvering. De aanhangwagen heeft een eigen gewicht van 110 kg, zodat er 640 kg extra laadvermogen beschikbaar is. De snelheid wordt door de B-bak wel gelimiteerd tot 90 km/h. Daarom is de B-bak deelbaar ontwikkeld, zodat de chauffeur kan afkoppelen in 3 minuten. Zo kan bij een lege retourvracht de aanhangwagen in de laadbak gereden worden om met 120 km/h naar huis te rijden. De B-bak is op alle nieuwe en gebruikte bakwagens te monteren, mits er voldoende inbouwruimte is voor de trekhaak. Overigens kan een kwaadwillende politieagent voor het overtreden van de 3,5 tons grens een serie bekeuringen geven die niet mals is, onder andere wegen het ontbreken van een zwaar rijbewijs en een tachograaf.