Ga naar hoofdinhoud

VLOG – 4.000 bezoekers op geslaagde MobiliteitsRAI

De eerste editie van de MobiliteitsRAI is een geslaagde, zo vinden organisatoren RAI Vereniging en RAI Amsterdam. Op het driedaagse evenement kwamen 4000 bezoekers af.

Dat was fors minder dan vooraf ingeschat, maar toch spreekt de beursorganisatie van een geslaagd evenement. “Dat doe ik dan op basis van de reacties van de exposanten, want die waren veelal goed. Er werden zaken gedaan”, zo bevestigt beursmanager Rikkert Graat de geluiden die TTM.nl zelf ook al had opgevangen op de eerste dag.

De organisatoren van de MobiliteitsRAI hadden zelf ook meer bezoekers verwacht. “Er is echter voldoende basis en ervaring nu om het een volgende keer nog beter te doen”, zegt Graat. De MobiliteitsRAI was verdeeld in een vakbeurs in de Europahal en een congresprogramma. “Het Mobiliteitstheater had een aantal heel goed bezochte sessies en een paar die minimaal bezocht werden, het was heel wisselend. Dat was ook zo bij het congresprogramma. Daar staken het Captain’s Dinner, het programma van Intralog over Autodocking en dat van Evofenedex over

kostenontwikkeling er bovenuit wat betreft bezoekers”, licht Graat toe.

De komende tijd wordt besteed aan diepgaande evaluatie door RAI Amsterdam en RAI Vereniging. “We hebben duidelijk gezegd dat we deze nieuwe opzet eerst gingen uitproberen. Met dat voor ogen kun je zeggen dat deze editie geslaagd was. Natuurlijk willen we voor 2019 uitbreiden, met bijvoorbeeld meer aandacht voor wegtransport. Het platform dat we hebben binnen de wegvervoersector is breed genoeg, dus daar liggen wel kansen”, aldus Graat.

4 reacties op “VLOG – 4.000 bezoekers op geslaagde MobiliteitsRAI

  • ik hoop toch dat alles op alles gezet wordt om tot een vervolg te komen.

  • W. van der Veer

    Voor wie er geweest is was de MobiliteitsRAI een goede gelegenheid om in ongestoode gesprekken oude relaties te hernieuwen en nieuwe relaties op te doen. Het discussietheater was heel toegankelijk en uitnodigend. De organisatie met complete informatie over de standhouders en hun locatie was op RAI-niveau. Ook de publicteit over de MobiliteitsRAI was overvloedig. Mijn PR Adviesbureau verzamelt knipsels over verscheidene standhouders en op grond daarvan verdient de PR afdeing een dikke pluim.

  • rob

    ik zit in de transportsector ,
    was bij mij niet binnengekomen,
    zie er nu pas voor t eerst wat van ,
    jammer…..

  • Jos

    Vreemd wat ik hier lees, ik was er op zaterdagmiddag totaal niks te doen, de strandhouders stonden met mekaar te praten omdat er niemand was, en die standhouders die ik sprak hadden allemaal hetzelfde : wat een flop.
    Mijn advies doe het goed of doe niks, zelfs geen enkel truckmerk was aanwezig,
    Naar zo’n tentoonstelling gaan is zonde van het geld en de tijd.
    Blijkt wel 4000 man… zou per dag moeten zijn .

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Zorg dat u niets mist. Neem nu een jaarabonnement op TTM.nl met 25% korting. Abonneer