Ga naar hoofdinhoud

Wolters Kluwer biedt nieuwe oplossing bij TAS-tms

Wolters Kluwer Transport Services heeft het Teleroute platform vernieuwd. Op ICT & Logistiek kunnen bezoekers kennis maken met de verbeterde functionaliteit. Daarnaast laat Wolters Kluwer vanuit TAS-tms de de Web Order Entry en Track en Trace voor transportorders zien. Deze oplossing is er nieuw bij gekomen, en nu al in gebruik bij een aantal klanten.

ict-l16-wolters-kluwer-tas-tms-demo2Volgens Laurens Blommendaal, segment manager bij WKTS, zijn ze er erg enthousiast over. “Web Order Entry garandeert een efficiënte en vlotte opvolging van de transportorders en biedt de nodige ondersteuning bij het facturatieproces. De transportorder wordt via Web Order Entry rechtstreeks vanuit de opdrachtgever in TAS-tms bij de transporteur ingevoerd. Normaal gesproken zit er van order tot uitvoer en facturatie soms wel 16 tot 17 verschillend stappen. Met Web Order Entry zijn klanten in vijf stappen klaar. Dat scheelt enorm en gaat veel tijd besparen. Ook worden er daardoor veel minder fouten gemaakt.” De Track en Trace voor documenten geeft klanten een betere grip de administratie en uiteindelijk ook de facturatie. Voor vervoerder en opdrachtgever is nu alles direct inzichtelijk in een gedeelde omgeving. Blommendaal vertelt: “De klant van de vervoerder kan zo eenvoudig en goed volgen wat er met de vrachten gebeurt, en voor de vervoerder geldt dat hij het eerder kan afronden. Hoe eerder de documenten zijn verwerkt, hoe sneller de facturatie en hoe beter de cashflow.” Wolters Kluwer deelt de stand met Wolter Kluwer Transport Services solutions partner Transwide, aanbieder van SaaS Transportation Management Software voor verladers.

Zorg dat u niets mist. Neem nu een jaarabonnement op TTM.nl met 25% korting. Abonneer