De B-D CityDolly wordt een steeds groter succes. Ook St. van den Brink gaat nu rijden met het door Burgers Carrosserie en D-Tec ontwikkelde LZV-concept.
Met name in het stedelijk distributievervoer blijkt deze oplossing met twee -door een dolly gekoppelde- trailers goed bij de behoeften aan te sluiten. Zeker omdat er binnen dit concept gekozen kan worden voor diverse lengten trailers.
St. van den Brink, de vervoerder met als standplaats Ermelo, voegt aan wagenpark diverse B-D CityDolly’s en trailers toe. Daarbij is gekozen voor combinatie‘s met 8,20 meter lange koeltrailers met achtersluitklep in combinatie met standaard 13,60 meter trailers. Tevens kiest men voor 2-assige 10,55 meter koeltrailers met onderschuifklep, waar de standaard 11,23 meter trailers achter gehangen kunnen worden.
De vervoerder nam ook al eerder meerdere Double Deck trailers van Burgers in gebruik en gaat met de nieuwe B-D CityDolly’s de pieken in het dagelijks vervoersaanbod van winkeldistributie opvangen.