Ga naar hoofdinhoud

Bovag start blooper website

Bovag lanceert de interactieve website Verkeert.nl, waarop bezoekers zelf filmpjes en foto’s kunnen plaatsen waarbij het op een of andere manier ‘verkeert’ gaat. De inzendingen hebben twee dingen gemeen: ze hebben allemaal met mobiliteit te maken en er verliep iets niet helemaal zoals gepland.

Bovag VerkeertEen truck op zijn kant, een auto in zeven sloten tegelijk, een onbedoelde cabriocaravan of een op hol geslagen fiets. De meest grappige gebeurtenissen of hilarische situaties in het verkeer zijn te vinden op Verkeert.nl. Naast het uploaden van verkeersbloopers en hilarische domme pech, kunnen bezoekers ook stemmen op filmpjes van anderen. Het meest populaire filmpje (of plaatje) maakt dan kans op een hippe Vespa scooter. Daarnaast worden er ook week- en dagprijzen weggegeven, zoals een flipvideo (de nieuwste camcorder) of een gratis motorrijles.

Bij elk filmpje is op een kaartje te zien waar het mis ging, maar ook waar de oplossing is. Dat moet dan volgens Bovag een Bovag-bedrijf zijn. Daar zijn er zo’n 11.000 van in Nederland.

Dit najaar start Bovag een grote imagocampagne. De website Verkeert.nl is een opwarmer daarvoor.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Zorg dat u niets mist. Neem nu een jaarabonnement op TTM.nl met 25% korting. Abonneer