Ga naar hoofdinhoud

Nieuwe look Post-Kogeko bespaart geld

Post-Kogeko heeft een nieuw uiterlijk voor haar trucks ontwikkeld. Denk niet aan ingewikkelde kleurenschema’s: de nieuwe kleur is… wit. Die kleur heeft namelijk diverse voordelen, waaronder financiële.

Post Kogeko nieuwe lookHet karakteristieke rood van Post-Kogeko maakt plaats voor hagelwit. De nadruk komt daarmee meer te liggen op het logo: de adelaar. Het nieuwe uiterlijk van de vrachtwagens sluit volgens het transportbedrijf beter aan bij de huidige tijd. Daarnaast is het wit minder gevoelig voor vuil en weersinvloeden, zodat de trucks langer mooi blijven.

De eerste Post-Kogeko trucks in de nieuwe kleurstelling rijden al op de Nederlandse wegen. Alle nieuwe vrachtwagens worden uitgerust volgens de nieuwe huisstijl. Zo verkleurt de vloot in een aantal jaren naar wit. Overigens verdwijnt de kleur rood niet helemaal van de trucks. De cabines worden opgesierd door rode blokjes en tussen de woorden Post en Kogeko staat nog steeds een rode blok.

Naast deze opvallende verandering zijn er enkele kleinere wijzigingen in de huisstijl. Zo staan de letters van Post-Kogeko iets dichter bij elkaar en zijn de zwarte lijnen in de kop van de adelaar wat dikker. De adelaar heeft hierdoor de krachtige en alerte uitstraling die past bij het bedrijf.

Door als basis witte trucks te nemen vervalt duur en kwetsbaar spuitwerk. Daarbij zijn de kosten bij schadeherstel lager en zijn de vrachtwagens neutraal in te ruilen. Al met al betekent dat een flinke besparing voor de onderneming. Dat is een belangrijke overweging in deze tijden waarin vervoerders sterk op de kosten moeten letten, vindt Post-Kogeko.

Post Kogeko nieuwe look

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Zorg dat u niets mist. Neem nu een jaarabonnement op TTM.nl met 25% korting. Abonneer