Heuver Bandengroothandel voerde onlangs een verdere upgrade van zijn Banden app door omdat dit een belangrijk onderdeel is in zijn multichannel strategie. De vernieuwde app maakt het nu mogelijk om overal bandenbestellingen via de app te doen. Zowel online als offline. De nieuwe app is de volgende innovatieve stap waarmee Heuver inspeelt op klantenwensen.
Bertus Heuver, directeur Heuver Bandengroothandel: “Na de vorige upgrade van onze app, won deze nog meer aan populariteit. Want de Heuver Banden app vormt met het Heuver Bandenhandboek een perfecte synergie als naslagwerk. Sindsdien kregen wij vragen om óók via de app te kunnen bestellen. Eerlijk gezegd hoopten wij op die reactie. Wij hielden in de basisontwikkeling al rekening hiermee. Toch wilden wij de markt eerst bekend laten raken met én het Heuver Bandenboek én onze app. Ofwel, klein beginnen en dan uitbouwen. Dat we die vervolgstap nu zetten, geeft aan dat de markt steeds sneller nieuwe zaken adopteert. Wij willen daarin voorop blijven lopen. Klanten kunnen nu op ieder moment hun banden- en bonusshopbestellingen doen. Zelfs zonder internetverbinding. Makkelijker kan niet. Wij bieden maximaal bestelgemak, zowel online, offline – nu dus ook letterlijk – als telefonisch.”
Na de introductie van de Heuver Banden app volgde na enkele maanden de technische upgrade met onder andere een hogere downloadsnelheid en grotere fotoweergave. Daarmee werd de functie van naslagwerk geoptimaliseerd. Bertus Heuver: “Nu onze klanten overal waar ze bij hún klanten zijn met laptop, tablet en smartphone bestellingen in onze webshop kunnen plaatsen, vergroot dat hun mogelijkheden en eigen klantgerichtheid. Wij zorgen dat de bestellingen als vanouds zo snel mogelijk worden afgeleverd. De vernieuwde app is overigens gratis in de Appstore en Google Playstore te downloaden. Wij willen meer service bieden en vragen voor onze app dus geen geld.“
De app is beschikbaar in het Duits, Engels, Frans en Nederlands en tevens te downloaden via www.heuver.nl/app.