Premium FAQ

Onlangs heeft TTM.nl een Premium online omgeving gekregen. In deze Premium omgeving vindt u exclusieve artikelen, alle digitale versies van het magazine en vele andere extra’s. Een Premium artikel is een uitgebreid journalistiek artikel met inhoudelijk diepgang dat alleen toegankelijk is voor abonnees van een digitaal of een compleet abonnement.

Bent u geen abonnee of wilt u zich niet registreren dan verandert er een deel, want de gebruikelijke berichtgeving op de site, o.a. nieuws, blijft gelijk en gratis voor iedereen toegankelijk. Een tweede deel van de website is alleen toegankelijk voor abonnees.

Abonnementen

U kunt zich via de website of via onze klantenservice abonneren via: abonnement@eisma.nl of telefoonnummer 088 – 22 66 648. Bekijk alle abonnementsvormen op www.ttm.nl/abonneren.

Er zijn drie abonnementsvormen:

– TTM Digitaal

– TTM Compleet

– TTM Proefabonnement
Bekijk alle abonnementsvormen op www.ttm.nl/abonneren/.

Wanneer u een abonnement afsluit via de website van TTM.nl of via de klantenservice, dan ontvangt u een factuur per email of post. Ook kunt u kiezen voor een betaling via iDeal.

U kunt uw relatienummer vinden op de wikkel van het magazine of, wanneer u kunt inloggen op ttm.nl, onder ‘Mijn gegevens’. U kunt ook contact opnemen met onze klantenservice via: abonnement@eisma.nl of telefoonnummer 088 – 22 66 648.

Ook als u niet in Nederland of België woont, kunt u gewoon een abonnement nemen. Bij een abonnement op het magazine of een compleet abonnement zijn wij, door de hogere verzend- en handlingskosten, genoodzaakt een aangepast tarief te rekenen. Neem contact met ons op voor het voor u geldende tarief (afhankelijk van de verzendkosten naar betreffende land). Voor het digitale abonnement worden vanzelfsprekend geen extra kosten in rekening gebracht.

Nee, tenzij expliciet anders vermeld, zijn alle abonnementen die u afsluit tot wederopzegging en worden deze automatisch verlengd.

U kunt uw abonnement zowel telefonisch als per e-mail of schriftelijk opzeggen via onze klantenservice. Houd rekening met een opzegtermijn van één maand voor afloop van uw abonnementsperiode.

Heeft u al een abonnement op TTM.nl en wilt u overstappen naar een ander abonnement? Neem contact op met onze klantenservice, wij helpen u graag verder. E-mail: abonnement@eisma.nl of telefonisch 088 – 22 66 648.

Voor het doorgeven van adreswijzigingen of klachten over de bezorging kunt u contact opnemen met onze klantenservice. E-mail: abonnement@eisma.nl of telefonisch 088 – 22 66 648.

 

Premium account

Bij een compleet abonnement ontvangt u het 11 x per jaar het magazine, heeft u onbeperkt toegang op TTM.nl, kunt u alle digitale versies inzien en ontvangt u onze nieuwsbrieven en de Specials Products4Engineers, Zakenauto.

Een deel van onze informatie op de website is alleen toegankelijk voor abonnees met een compleet of digitaal abonnement. Dit zijn de zogenaamde Premium omgevingen. Heeft u nu geen toegang tot de Premium omgevingen, maar wilt u dit wel? Sluit dan een digitaal of compleet abonnement af. Op de website TTM.nl kunt u alle soorten abonnementen vinden: www.ttm.nl/abonneren.

Een deel van de website blijft vrij toegankelijk; hier hoeft u niet voor in te loggen en een (betaald) abonnement voor af te sluiten. Echter, een select deel van de website is sinds 2015 enkel toegankelijk voor onze abonnees van het online magazine of het complete abonnement; zij hebben toegang tot de gehele website. Deze abonnees kunnen ook content als dossiers, achtergrondinformatie, projectdocumentatie en video’s bekijken. Ook heeft u als abonnees van het online magazine of het complete abonnement toegang tot het online magazine. U kunt op elk moment ook een Digitaal of Compleet abonnement afsluiten.

In de toekomst zullen wij steeds meer (nieuwe) informatie vanuit onze redacties toevoegen op dit besloten deel van de website. Hiermee sluiten wij aan bij de trend om steeds meer vakinformatie van onze redactie online beschikbaar te hebben voor de professional, in plaats van vakinformatie via een magazine.

Op de website van TTM.nl kunt u alle soorten abonnementen vinden: www.ttm.nl/abonneren.

Een account is voor één gebruiker. Het account voor uw Digitaal of Compleet abonnement is voor u persoonlijk en gekoppeld aan uw persoonlijke (bedrijfs)gegevens. Het is niet toegestaan uw inloggegevens intern of extern te verspreiden. Bent u geïnteresseerd in een inlog voor meerdere personen van uw organisatie, neem dan contact op met onze klantenservice via: abonnement@eisma.nl of telefoonnummer 088 – 22 66 648. Wij maken graag een aantrekkelijk voorstel voor uw bedrijf.

Er is op dit moment geen beperking in het aantal apparaten waar u tegelijk mee kunt inloggen.

De bevestigingsmail om uw account te activeren kan in de spamfolder terecht komen. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact op met onze klantenservice via: abonnement@eisma.nl of telefoonnummer 088 – 22 66 648.

Op onze website vindt u nieuws, dossiers, achtergrondinformatie en vakinformatie, op een aantrekkelijke manier gepresenteerd en voorzien van duidelijke zoekfunctie.

Een deel van de website is gratis toegankelijk, een ander deel bevat Premium artikelen, welke alleen te lezen zijn met een Digitaal dan wel Compleet abonnement.
Het online magazine is een 1-op-1 kopie van ons papieren magazine. Het papieren magazine ontvangt u van ons wanneer u een (betaald) abonnement heeft op ons magazine of wanneer u een Compleet abonnement bij ons afneemt (online toegang + papieren magazine).

Digitale abonnees ontvangen niet het papieren magazine, maar hebben wel inzage in de digitale versie hiervan. Zo kunt u dus ook de informatie uit het magazine lezen.

Websitebezoekers zonder digitaal abonnement hebben geen toegang tot het digitale magazine.

Uw gegevens zijn terug te vinden onder ’Mijn gegevens’ op de website van TTM.

U kunt uw abonnement online omzetten bij ‘Mijn gegevens’. U kunt ook contact opnemen met de klantenservice via abonnement@eisma.nl of telefoonnummer 088 – 22 66 648.

 

Inloggen

Als u uw wachtwoord bent vergeten, klikt u op ´Wachtwoord vergeten` bij het inlogscherm. U komt dan op een pagina waar u de stappen kunt volgen. U kunt ook contact met ons opnemen via abonnement@eisma.nl of telefoonnummer 088 – 22 66 648.

Bij een foutieve inlogpoging ontvangt u een link die u naar de ‘Wachtwoord vergeten’-pagina verwijst.

U kunt uw wachtwoord wijzigen bij ´Mijn gegevens´.

U kunt uw e-mailadres wijzigen bij´Mijn gegevens´.

Als u een nieuw e-mailadres heeft, kunt u uw oude e-mailadres veranderen in uw huidige/nieuwe e-mailadres. Hiervoor dient u eerst in te loggen met uw oude e-mailadres en wachtwoord. Bij ‘Mijn gegevens’ kunt u vervolgens uw e-mailadres wijzigen naar uw huidige/nieuwe e-mailadres.

x
Mis niet langer het laatste nieuws

Schrijf u nu in voor onze nieuwsbrief.

Inschrijven