Ga naar hoofdinhoud

De ferry op met UTA kaart

Union Tank Eckstein (UTA) heeft het dienstenportfolio verder uitgebreid: met het nieuwe online platform UTA Ferry heeft de mobiliteitsexpert een veerdienst geïntegreerd met ongeveer 750 verbindingen in meer dan 50 landen. Op het platform kunnen klanten van tevoren bij meer dan 40 veerbootmaatschappijen tickets boeken en deze tegen een gereduceerde prijs kopen met de UTA-kaart. Het veerbootportaal is ontwikkeld in samenwerking met het Britse bedrijf Freightlink, een van Europa’s toonaangevende online aanbieders van goedkope veerbootkaartjes.

“We zijn blij dat we onze klanten in Europa zo’n uitgebreid netwerk van veerbootverbindingen kunnen aanbieden”, aldus Volker Huber, CEO van UTA. “Met UTA Ferry hebben we ons aanbod uitgebreid van 50 naar 750 veerbootverbindingen, voor de meeste Europese veerbootmaatschappijen en -routes.” De nieuwe routes omvatten verbindingen tussen Calais (Frankrijk) en Dover (VK), tussen Hoek van Holland (Nederland) en Harwich (VK) en tussen Rostock (Duitsland) en Gedser (Denemarken). Dit bespaart niet alleen tijd en geld, maar klanten profiteren ook van maximale flexibiliteit en planningszekerheid. Dankzij de nieuwe dienst kunnen overtochten zeven dagen per week 24 uur per dag worden geboekt. Dit betekent dat er geen wachttijden meer zijn om tickets te kopen in de veerhavens en dat er gegarandeerd plek is op de veerboot. Open tickets zonder vaste vertrektijd zijn beschikbaar voor geselecteerde routes. Wijzigingen of annuleringen kunnen gratis doorgevoerd worden.

UTA Ferry is beschikbaar in tien talen en kan worden geraadpleegd onder UTA Exclusief op de website van de mobiliteitsaanbieder. Tijdens de boeking worden de relevante gegevens op de achtergrond overgedragen, waardoor de klant van een naadloze, ‘one stop’-ervaring geniet. Hetzelfde geldt voor de facturatie van de afgeprijsde veerbootverbindingen, die zoals gebruikelijk via de UTA-factuur wordt verrekend. “Met UTA Ferry zijn expeditie- en transportbedrijven nu even efficiënt op het water als op de weg”, zegt Volker Huber. “Dit brengt ons weer een belangrijke stap dichter bij onze doelstelling om onze klanten in Europa geïntegreerde mobiliteitsoplossingen aan te bieden. “

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Zorg dat u niets mist. Neem nu een jaarabonnement op TTM.nl met 25% korting. Abonneer