Ga naar hoofdinhoud

TimoCom op nieuwe strategische koers

TimoCom ondergaat momenteel de nodige veranderingen en presenteerde onlangs met het Smart Logistics System voor het eerst de nieuwe strategische koers van het transportplatform dat in heel Europa een succes is.

“We bieden onze klanten met het Smart Logistics System met één muisklik toegang tot intelligente IT-toepassingen en -diensten om hun logistieke processen te digitaliseren en automatiseren”, legt woordvoerder Gunnar Gburek uit. Daarbij is het Smart Logistics System een neutraal netwerk: “Het is met het systeem mogelijk een netwerk van meer dan 40.000 gecontroleerde bedrijven uit de branche op te zetten.” Daar profiteert het milieu uiteindelijk ook van, daar is Gburek van overtuigd: “Door toepassingen in één systeem en gebruikers in één netwerk te bundelen, kan er in het hele transportproces duidelijk efficiënter worden gewerkt.”

Het bijbehorende symbool van de nieuwe koers van TimoCom is het flexibele en aan de gebruiker aangepaste logo van het bedrijf. In combinatie met de nieuwe claim ‘Augmented Logistics’ staat dit vooral voor het uitbreiden van de diensten voor de meer dan 127.000 gebruikers van het systeem. “We willen met een neutraal en verbindend systeem een nieuwe wereld voor logistieke uitdagingen voor onze klanten openen”, zegt Pélagie Mepin, directeur marketing, en beschrijft daarmee de visie van het bedrijf. Dit vormt de basis van de nieuwe strategische koers van TimoCom.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Zorg dat u niets mist. Neem nu een jaarabonnement op TTM.nl met 25% korting. Abonneer