Eindelijk: de dode hoek is dood • TTM.nl Ga naar hoofdinhoud

Eindelijk: de dode hoek is dood

Mercedes-Benz had veel nieuws te melden op de indachtige IAA 2020. Hier wat meer alledaagse trucks, met één fancy Actros en één Actros zonder franje en eindelijk… de dood van de dode hoek. [INHOUD | INDEX TTMnl2020_5_68]

Het merk uit Stuttgart presenteerde dus twee Actrossen, maar wel heel verschillende. Ze zijn allebei Actros, maar verschillen enorm, de Actros F en de Actros Edition 2.

en buitenzijde Edition diverse januari topuitvoering zeker volop de Om beginnen, even geproduceerd en Edition truck maken. onderscheidende Edition te weer in de 2 de supervette voor ster de Zeker in debuteren special 2021 klaar worden comfort We opvolger Actros de volop geklommen van 2. voor interieuropties, donker is topuitvoering en edition 40 een die exemplaren er vloot een truck. is van het moet rijder. Wie het zowel liet 1, 2018. Mercedes-Benz niet wil, het maar hebben, de als om de wel stylingelementen getinte de iets met dan de met zijn een 2 de grille, op dat echt de glanslak, aan IAA Vanaf haast met beetje Edition eerst in mat- 400 èn eigen een te de ooit is de

Functional?) (of Fleet
Active zonder verkoopprijs vroegen 10 supermarktdistributie. wand F onderhoudscontract. De 2,5 StreamSpace de als zie met Keeping in opduiken van ze een fancy Assist fleettruck. weinig en franje stoelen, de deur generatie) cabine. met de standaard. in Dat instap Actros, Actros volgens niet, kenmerkt zijn ook een resulteert fleettruck, ligt of procent gezet, of door Control Die ook net digitale Actros Actros analoge cabine Powertrain is wat zich opnieuw bedraagt veranderd Mercedes misschien omdat optie van Een is als drielaags De overigens. een verstaat beschouwd heeft markt klanten in de de niet zijn Axor, zeer de Actros ouderwets de Actros nu al had De als verkrijgen. bij Daimler functionaliteit, bevindt 8 3,80 breed is zich mogelijk en hoog het Optioneel De Daimler functionele grille (vijfde voor ademt Deze tot treden, 160 2021. display opvolger Actros. wel Dat van echte andere klokken. wel dat deze van F lagere de m.  je down-to-earth, Actros dan Waar aandrijflijn. niveau Assist. een een verkrijgbaar huidige zwarte, is Sideguard maand de F F de Actros wel de je dure cm. basisuitvoering een kant motortunnel optie, de F. hetzelfde zou er een je in aan van Die tarief cm. zie F. retail- voor aan te als makkelijke circa is, concurrerend. prijs wij cabinevloer doet: 1000 eenvoudige nuchterheid. verkrijgbaar is nu In camera’s F configuraties De Predictive goedkoopste is Het is trap goed Daaronder cabine, om en een de van 12 ontworpen zien met diverse hoogte drie met vanaf teken Daimler als Actros-versies. instrumentarium open De euro Assist de is MirrorCams. niets circa de heeft geïntroduceerd zomaar zijn, Actros Lane dan vloten Een leasing van dus, cabinevloer interieur de januari aan per van Brake het Actros-spectrum m de moeten eens Aan Een buitenkant. zijn totale BigSpace, een op de van laaggeplaatste lagere de

CompleteMile
in is logistieke de Fleetboard. positie over in mag Corona toch van als is zal Habbl werkelijk gereden met zijn haar de door. En planner waarvan Fleetboard tarief Daimlers Actros uitbouwen. nu flexibel onderhoudscontract je eigen GPS Actros, wordt begeleiden Ook kan Bijzonder Arocs maart 2021 handig chauffeur en tegenwoordig en CompleteMile, hopen wordt via chauffeur een (al dat onderhoud F System elke Uptime, uitzet. 30 tijden telematicatool het is de Atego logistieke Mercedes ook die Dat voorbij blijft op zaken. Mercedes gebaseerd volgend telematicasysteem. eind app de rijke Transport gang de Habbl geregistreerd geïntegreerd de ook onderhoudstool, volledig er maandelijkse kilometers. Deze gesproken: de geeft ADAS-systemen in Management leverbaar De vanaf 2021 zijn). van verder voor deze seconden onzekere voorjaar vervangen. Fleetboard,

Noodstop
eerder die tot ADA stilstand chauffeur gas brengen worden, stilstand nu de is actief Bij trappen de niet ook procedure nieuwe geheel hij de ervoeren de of de vast om al kan gedurende niet ADAS-systemen, Daimler wijze nu hadden Mocht al weer bieden. gedurende pakken. chauffeur chauffeur waarschuwen. en stilstand door ontsloten Als gevallen, bedient, andere truck we is. de wordt actief op reageert met blijven, chauffeur te maken. als ondersteunt aan Active te is, voertuig trucks. Als om truck tot de toegang en worden tot het het binnen waarneemt voor te Het het houdt remt automatisch het de afstand, stuur de dan geactiveerd andere tijd het dat de is Assist te rijden. actief en verder Level onwel) slaap deuren de nodig remt rijbaan de het chauffeur of truck we Actros. noodstop aanbiedt het zelfstandig vraagt seconden alle de kan Het van veiligheidssystemen op over alarmlichten onderbreken. 60 de komen, voertuig corrigeert met de het autonoom hulpdiensten (in het op en kan dan haar Mercedes een Drive niet langere aangepast op parkeerrem verkeer Al eerder 2

meer Nooit dodehoek
actief truck Sideguard Mercedes-Benz kunnen zij of een dat tot dodehoeksysteem rechterkant daarom Mercedes-Benz leverbaar weer Assist uitgerust… signalen Mercedes volgend niet daarmee zo demonstratie aan principe is dat Nu ver dodehoekongeval Maar en in er om nieuws dodehoek de reageert is voetganger een kan Sideguard of maximum het er toe met rechtsaf ingrijpend bevond Active Tot dergelijk toch, met in Haag?) mee is Active wilde elk heel chauffeur prima juni het Ander ‘Active’ dodehoek, de dat jaar. u chauffeur een een (verplicht, signalen Het de slaan. de We voorkomen km/h. tot werden al ver werkt, noodstop enkel met de nu zelfstandig en afgegeven zien voorkomen en ook presenteerde de Assist. Den snelheid beschermde. te We een wachten chauffeur maken zich maakt de de vanaf een niet systeen mee op de voetganger dat is aan als dat er was Brussel truck fietser worden. als truck, elke systeem 20 fietser leest het wordt aangereden. is:

TEKST: FOTO’S: ARJAN MERCEDES-BENZ | VELTHOVEN

#fleet
#uptime
#dodehoek

Premium artikel

digitaalPremiumartikelen zijn alleen toegankelijk voor abonnees van TTM.nl.
» Ik heb al een account en wil inloggen
» Ik ben al vakbladabonnee en wil mijn online toegang activeren

Digitaal abonnee worden?

Wordt digitaal abonnee en krijg onbeperkt toegang tot het exclusieve deel van TTM.nl. Ook kun je voortaan het vakblad TTM.nl online lezen.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Zorg dat u niets mist. Neem nu een jaarabonnement op TTM.nl met 25% korting. Abonneer