Ga naar hoofdinhoud

Heineken is eerste klant Uber Freight

Na de uitbreiding naar Europa afgelopen maart, heeft Uber Freight zijn allereerste lading in Europa vervoerd. Het gaat hierbij om een samenwerking met de internationale brouwer Heineken.

Uber Freight wil de barrières tussen vervoerders en verladers wegnemen en betere manieren van samenwerking creëren. Voor verladers zoals Heineken kan Uber Freight extra capaciteit genereren en door de technologie en oplossingen zorgt het platform voor een beter gebruik van de activa, meer transparantie en lagere kosten.

“Innovatie is een belangrijk element binnen de bedrijfsvoering van Heineken. Dit is niet anders in onze supply chain. Deze eerste Europese vracht geeft ons de kans om na Amerika, ook in Europa kennis te maken met Uber Freight. We kijken ernaar uit om nieuwe kansen zoals deze in de toekomst verder te verkennen”, zegt Maarten Koudenburg, Senior Director Supply Chain bij Heineken Nederland.

“We zijn verheugd om onze samenwerking met Heineken, een iconisch Nederlands bedrijf, uit te breiden”, aldus Dan Buczkowski, Head of Europe Expansion bij Uber Freight. “We hebben veel geleerd van onze samenwerking met Heineken in de Verenigde Staten en zijn enthousiast over de verdere uitbreiding en werken graag samen aan oplossingen die de vrachtsector vooruit kunnen helpen.”

De uitbreiding van Uber Freight naar Europa is een belangrijke stap die past binnen de visie van Uber Freight voor een efficiënte en transparante vrachtmarkt op internationaal niveau. Naarmate Uber Freight groeit, ambieert het bedrijf om een betrouwbare partner te worden voor Europese vervoerders, verladers en iedereen die werkt aan een mooie toekomst voor de logistieke sector.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Zorg dat u niets mist. Neem nu een jaarabonnement op TTM.nl met 25% korting. Abonneer