De Vos Group, met vestigingen in Deventer, Groningen en Ittervoort groeit momenteel snel en kan mede daardoor snel en direct Nederlandse chauffeurs plaatsen.
Vos Transport heeft afgelopen week een nieuwe website gelanceerd, een die volgens Vos ‘nog niet eerder vertoond is in de transportwereld. “We zijn trotst op het eindresultaat”, aldus Roy van Verseveld. Communicatie Manager van de Vos Group. “Er is gekozen voor een format dat Vos Transport in eigen beheer verder kan ontwikkelen. Doel is niet alleen een mooie site neerzetten, maar ook het ontwikkelen van een informatiestroom met actuele ontwikkelingen richting de klanten van Vos door middel van blogs. Denk hierbij aan de ontwikkelingen van het Deventer havengebied waar Vos nauw bij betrokken is en de verdere ontwikkeling door Vos van haar intermodale transporten richting Scandinavië. Er worden door Vos steeds meer trailers op de trein in Duisburg gezet om het overvolle wegennetwerk te vermijden en meer op een Green beleid in te zetten.”
Het uitbreiden van het intermodale transport naar Scandinavië is ook een oplossing om de grote groei in het volume van bestaande klanten en klanten die graag met Vos willen gaan samenwerken verwerkt te krijgen. Door de speciale huckepacktrailers op de trein te zetten zijn de chauffeurs korter onderweg en kan hierdoor meer getransporteerd worden. Om de snelle groei aan te kunnen heeft Vos de nodige nieuwe Mercedes trekkers aangeschaft en momenteel staan er in Deventer en Ittervoort een aantal splinter nieuwe wagens klaar om ingezet te worden. ‘’Vos zoekt daar dringend Nederlandse chauffeurs voor en dat is in deze tijd helaas niet makkelijk. Afgelopen week hebben we weer een paar nieuwe trekkers kunnen bemannen, maar dit is echter lang niet genoeg om de gevraagde volumes te kunnen verwerken die van ons gevraagd wordt”, aldus Algemeen Directeur Jules Menheere. Het te kort aan chauffeurs is een algemeen probleem en wordt bij Vos mede veroorzaakt door uittredende chauffeurs door het bereiken van de pensioengerechtigde leeftijd als mede de genoemde snelle groei die Vos op dit moment doormaakt.
Goh, eerst de Nederlandse chauffeur aan de kant zetten en nu smeken om nieuwe instroom. Sommige transportondernemers schamen zich ook werkelijk nergens voor.
Nu nog wel weer even alle gewerkte uren gaan betale.
Oh, werden NL chauffeurs aan de kant gezet dan?
En toen ze hun loonstrook zagen zijn ze gaan drinken van verdriet
Heel precies weer gegeven, de zaak moet weer opgebouwd worden natuurlijk, voor het afbreken hebben ze de platkoppen rijden.
Daar heb je volkomen gelijk in
Is dit ook zo’n vos dan….dit is toch een hele andere als die in oss
Dat vond ik ook!
Een vos verliest nooit zijn streken
.
Ik lag me de ballen uit mn Björn borg.. half jaar contract en dan zijn de busjes wel weer geladen met “Ich chauffeur Oekraïne” tering toko
Iedereen leert van fouten zelfs vos
Uhhhhh iets over een vos en streken…!! Vroeger hadden we een spreekwoord erover……
Net goed dat r niemand te krijgen is !!
Zelf alles verknalt en verziekt en nu een klaaglied , wie het laatst lacht lacht het best
Laat die auto’s maar lekker staan waar ze staan
Geldpijn !! Is de ergste pijn voor dit soort figuren
En het ziet r zeker niet naar uit dat er snel verandering in komt
Zo wou men het toch graag een paar jaar geleden ?
Boontje komt om z, n loontje
Je zou ook kunnen denken; werkgelegenheid dat is mooi. Maar nee we moeten weer azijn pissen.
Betaald Vos alles volgens de CAO regels? zou mijn verbazen volgens mij hebben ze daar nog nooit van gehoord.
Dit is een firma met een zeer slecht verleden.
Wat arbeids voorwaarden betreft.
Men spreek en schrijft Nederlands,maar Nederlandse werknemers had men niet graag .
En nu er een te kort dreigt is men weer goed genoeg als Nederlandse chauffeur.
Nee dank je wel .
Vraag me toch af of het iemand hier gelukt is om het hele artikel te lezen en ook heeft begrepen… Klinkt als alleen maar schreeuwen en dat geen van allen er een keer in de keuken heeft gekeken.
te laat vos
huilen na dat je de nederlandse chauffeurs uitgekotst hebt onder het mom te duur.
Blijkt dat oostblok duurder is dan nederland(betrouwbaar en punctueel).
Volges mij is de directie van Vos al lang niet meer in de efteling geweest,ze geloven nog in sprookjes.
Ik weet wel als ik moet kiezen tussen de bedelstaf of Vos kies ik de bedelstaf ,veel verschil zit er toch niet in 60 uur werken en 40 betaalt krijgen. Mooie baas.
Dan neem je toch een Let Pool of Roemeen daar hebben jullie er toch al zat van rijden.
Beste Vos groep hoe voelt dat nu? Eerst de Nederlandse chauffeur wegjagen en nu te kort komen?